Live 5 maart Creatief met Angela's Hobbycorner

 Hallo hallo,


Leuk dat jullie weer op mijn blog kijken.  Vanavond 5 maart ben ik in de facebook groep

Creatief met Angela's Hobbycorner weer live geweest. Was weer erg gezellig.

Hier heb ik geheel in thema voor de lopende challenge, wat een sketch is. Deze tag als voorbeeld gemaakt. Ik heb als designpapier Little Blossom van Studio Light gebruikt, en wow wat een geweldig mooi papier is dat!!

Dit was het voorbeeld:





Deze heb ik tijdens de live gemaakt;




Dit is de sketch die bij het thema hoort:





Met de challenge kan iedereen weer met max 2 creaties meedoen. Bij minimale deelname van 10 verschillende creatievelingen, gaat er een leuke prijs verloot worden. Zet je creaties daarvoor wel in het betreffende album. Alleen dan doen ze mee voor de prijs. 
Hier een link naar de facebookgroep:


Hier is ook een link naar mijn youtubekanaal waar je het filmpje en nog veel meer kan vinden. Zou het ook leuk vinden als je daar lid van zult worden.


Liefs en creatieve groet Angela 

Reacties