Inspiratie voor challenge Creatief met Angela's Hobbycorner thema Sketch

  Goedemorgen allemaal,


Op deze maandag kom ik jullie inspireren voor de lopende challenge

op de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner. Dat als thema sketch heeft. Ik heb deze verjaardagskaart gemaakt met het prachtige dp van Studio Light Winter Garden. Welke ik filmend voor jullie heb gemaakt.




Hieronder vind je de sketch:


Er staan geen maten op, kijk hoe groot je creatie wordt en pas daarop je maten aan. Zo heb ik dit kleine schattige easelcard gemaakt. Omdat hij gevouwen maar 10x10 cm is, worden de maten ook kleiner. Deze sketch heb ik gevonden bij Cheerfull Sketches.

Wil je meedoen met de challenge dan kan dat uiteraard. Indien je nog geen lid bent van de groep Creatief met Angela's Hobbycorner dan moet je dat nog wel even doen. Met de challenges kan je maximaal 2 creaties meedoen, daarvoor wordt ook elke maand een apart album aangemaakt waarin je ze kan plaatsen. Bij een minimale deelname van 10 verschillende personen gaat er ook een leuke prijs uit.

Hier is de link naar de facebookgroep:

Creatief met Angela's Hobbycorner

Hier is ook een link naar mijn youtubekanaal waar je het filmpje en nog veel meer kan vinden. Zou het ook leuk vinden als je daar lid van zult worden.

youtube


Liefs en creatieve groet Angela

Reacties