12 Cards of Christmas thema sneeuw. LIve Ceatief met Angela's Hobbycorner

 Hallo hallo,


In de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner, ben ik 15 maart live gegaan. Om deze prachtige creatie te maken. Een vierkante shakercard, voor de 12 Cards of Christmas met als thema sneeuw.

voorbeeld die ik maakte:




Deze maakte ik tijdens de live:






12 Cards of Christmas is een extra challenge op de facebookgroep, die het hele jaar doorgaat. Wat houd het dan in. 

We kunnen het allemaal wel, kerstkaarten. De 1 maakt het ze het hele jaar door, de ander moet in november/december nog flink aan de bak. Daarom hebben we dit bedacht. Elke maand maak je een kaart waarbij wel een thema aan zit. Op de groep heb je een eigen album (met je eigen naam uiteraard), daarin plaats je dan je kerstkaart van die maand. Uiteraard mag je meerdere maken dat is helemaal aan jou. Maar 1 plaats je in je album. Aan het einde van het jaar heb je dan 12 kaarten in je album staan.

Het zijn simpele thema's waar iedereen aan mee kan doen. In januari gaat het dt 3 winnaars kiezen, ik weet nu al dat dat heel erg moeilijk gaat worden.

De live is terug te kijken op mijn youtube kanaal. Hier is ook een link naar mijn youtubekanaal waar je het filmpje en nog veel meer kan vinden. Zou het ook leuk vinden als je daar lid van zult worden.



Wil je ook meedoen doe mij dan een pb via facebook, dan maak ik een album voor je aan. Of plaats een post op de groep.

Veel plezier met het kijken van het filmpje.

Liefs en creatieve groet Angela.

Reacties