Live Creatief met Angela's Hobbycorner 5 februari wiebelkaart en extra kaartje

 Hallo hallo,


Leuk dat jullie weer op mijn blog kijken.  Vanavond 5 februari ben ik weer in de facebook groep

Creatief met Angela's Hobbycorner weer live geweest. Was weer erg gezellig.

Hier heb ik geheel in thema voor de lopende challenge, een wiebelkaart gemaakt. En als bonus nog een extra lief kaartje.

Dit was het voorbeeld:


Deze 2 heb ik tijdens de live gemaakt;



Met de challenge kan iedereen weer met max 2 creaties meedoen. Bij minimale deelname van 10 verschillende creatievelingen, gaat er een leuke prijs verloot worden. Zet je creaties daarvoor wel in het betreffende album. Alleen dan doen ze mee voor de prijs. 
Hier een link naar de facebookgroep:


Hier is ook een link naar mijn youtubekanaal waar je het filmpje en nog veel meer kan vinden. Zou het ook leuk vinden als je daar lid van zult worden.


Liefs en creatieve groet Angela




Reacties