Inspiratie 12 cards of christmas op Creatief met Angela's Hobbycorner januari

 Hall hallo,

Vandaag kom ik jullie weer inspireren voor de 12 cards of christmas, op de groep Creatief met Angela's Hobbycorner.

Kerskaarten maken we meestal het hele jaar door, door deze leuke challenge bedacht. 

Wat houd het in. Elke maand maken we een kaart met een thema. In de maand januari hebben we gekozen voor kleuren rood/groen. Andere kleuren zijn ook toegestaan maar rood/groen zijn de hoofdkleuren. Op de groep als je meedoet, is er een speciaal album voor je aangemaakt. Daarin plaats je elke maand je kaart. Aan het einde van het jaar heb je dus 12 kaarten in je album staan.

Januari 2024 kiezen we iig 1 winnaar, misschien nog wel mer. Maar dat blijft nog een verrassing.


Daarom heb ik deze tag voor jullie als inspiratie filmend gemaakt. Ik heb hiervoor het prachtige designpapier van Stamperia gebruikt Christmas Patchwork. Deze kleuren zijn voor deze challenge dan ook echt prachig. Deze tag is van Studio Light en het cardstock is van Vaessen Creative.




Een link naar mijn youtube kanaal. Ben je nog geen lid dan zou ik het leuk vinden als je dat zou doen, er gaan nog veel meer filmpjes online komen.

12 cards of christmas

Hier een link naar de facebook groep Creatief met Angela's Hobbycorner:


Liefs en creatieve groet Angela.


Reacties

Een reactie posten