#challenge1 Creatief met Angela's Hobbycorner vrij thema

 Hallo allemaal,


Leuk dat jullie weer kijken op mijn nieuwe blog. Als eerste wil ik dan ook iedereen een goed en gezond 2023 toewensen. En veel hobbyplezier dit jaar.

Ook op de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner gaan we door met de challenges. En daarom mag ik dit nieuwe jaar voor jullie aftrappen. Ik heb deze keer filmend een easelcard voor jullie gemaakt. Heb met de prachtige collectie van JMA de inner peace gewerkt.





Met de challenge kan iedereen weer met max 2 creaties meedoen. Bij minimale deelname van 10 verschillende creatievelingen, gaat er een leuke prijs verloot worden. Ze je creaties daarvoor wel in het betreffende album. Alleen dan doen ze mee voor de prijs. 
Hier een link naar de facebookgroep:

https://www.facebook.com/groups/276106687024514

Hier is ook een link naar mijn youtubekanaal waar je het filmpje en nog meer kan vinden. Zou het ook leuk vinden als je daar lid van zult worden.

https://youtu.be/rFHWhsFD2V0

Liefs en creatieve groet Angela



Reacties

  1. De beste wensen en alle goeds voor 2023.
    Een mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten