11 december live Creatief met Angela's Hobbycorner

                                                                       Hallo allemaal,


Vandaag kom ik jullie weer inspireren met een romantische tag  voor de challenge van de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner. Dat als thema deze maand Romantisch heeft. Uiteraard zoals jullie wel van mij gewend zijn heb ik weer een vintage kaartje gemaakt.


Ik heb deze keer een tag gebruikt van Studio Light gebruikt. Voor het desingpapier heb ik 2 prachtige lijnen gecombineerd. Love me Tender van MyCraftime en Inner Peace van Jeanines Mindfull Art Collection.



Hier een link naar de facebookgroep:

Creatief met Angela's Hobbycorner

Hij staat uiteraard ook op mijn youtube kanaal:

Youtubekanaal


Liefs en Creatieve groet Angela.

Reacties