Inspiratiekaart challenge oktober Creatief met Angela's Hobbycorner

 Hallo allemaal,


Vandaag kom ik jullie weer inspireren met een

babykaart voor de challenge van de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner. Dat als thema deze maand Babykaart heeft. Uiteraard zoals jullie wel van mij gewend zijn heb ik weer een vintage kaartje gemaakt.


Ik heb deze keer een min slimline snijmal gebruikt van Marianne Design. Daar heb ik een easelcard van gemaakt. Voor het desingpapier heb ik de prachtige babylijn van Anton Pieck gebruikt. De snijmal van het kindje op de ooievaar is ook van diezelfde lijn.




Wil je meedoen met de challenge dan kan dat uiteraard. Indien je nog geen lid bent van de groep Creatief met Angela's Hobbycorner dan moet je dat nog wel even doen. Met de challenges kan je maximaal 2 creaties meedoen, daarvoor wordt ook elke maand een apart album aangemaakt waarin je ze kan plaatsen. Bij een minimale deelname van 10 verschillende personen gaat er ook een leuke prijs uit.

Hier is de link naar de facebookgroep:

Creatief met Angela's Hobbycorner


Liefs en creatieve groet Angela

Reacties