Challenge Kaartjes Inspiratie Challenges van mei een cadeau enveloppe

Hallo allemaal,

Het is alweer de eerste zondag van de maand mei. Dat betekend weer een nieuw begin van een nieuwe challenge. Met deze keer een cadeau enveloppe.

Hiervoor heb ik het prachtige papier van Stamperia en dan de old lace lijn. Wow wat is die prachtig zeg. Als je van vintage houd dan is dit echt een aanrader.

De randjes heb ik zoals altijd bewerkt met vintage photo van tim holz.




Ik heb uiteraard bloemen en wat extra toegevoegd.

Ik heb hem gesloten met een magneetje zodat je er ook wat in kan stoppen zoals bijvoorbeeld geld of een cadeaubon.

Aan de binnenkant kan je ook nog iets schrijven daarom heb ik het ook zo open gehouden.

Wat ik vooral wilde laten zien dat je een enveloppe ook simpel kan houden en laat vooral het papier dan zijn werk doen.

Wil je meedoen dan kan dat via facebook:

Je kan ook een mail sturen naar kaartjesinspiratieschallenges@gmail.com.

Hopelijk doen jullie allemaal weer mee. 

Lieve groet Angela

Reacties

Een reactie posten