Gemaakte kaarten afgelopen maand

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal in deze nare tijd gezond zijn/blijven. Het is voor iedereen een hele moeilijke tijd helaas. Door deze crisis is mijn traject stopgezet, ik was precies op de helft en zou in mei al geopereerd worden. Helaas is het allemaal nog erg onzeker wanneer het weer gaat lopen en wanneer dan wel de operatie zal zijn. Ik blijf vooral binnen of zit lekker met dit mooie weer op mijn balkon van het zonnetje te genieten. Verder kom ik alleen buiten voor de boodschappen en om met mijn honden te lopen. Door dat ik veel thuis ben dan ook lekker aan de hobby. En heb weer wat kaartjes gemaakt.




In het kader van het hele jaar kerstkaarten door maken en om op het einde niet ineens heel veel te moeten maken. Ben ik via facebook al bezig om elke maand 2 kaarten te maken. Hieronder laat ik jullie dan ook zien wat ik al gemaakt heb.





De moeder van een goede lieve vriend heeft het in deze erg moeilijk. En zit thuis zonder contact met haar kinderen/kleinkinderen. Daarom heb ik voor haar dit lieve kaartje gemaakt om haar een beetje op te fleuren.



Lieve mensen be safe and stay strong, hopelijk zijn we hier snel doorheen. Voor iedereen die ziek zijn en/of iemand hebben verloren aan covid-19 heel veel sterkte en beterschap.

Liefs en dikke knuffel van mij.

Reacties

  1. Je bent goed bezig, en dat is het enigste voordeel aan dit alles, maar mooie kaarten allemaal hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten