KIC challege alles behalve een kaart

Hallo allemaal,
Is alweer de eerste zondag van de maand en dat betekend een nieuwe challenge voor Kaartjes Inspiratie Challenges. Deze keer had het als thema alles behalve een kaart. Ik heb daarom dit super schattige doosje zelf gemaakt.






Ik heb het zoals je van mij wel gewend ben in vintage style gemaakt. Dit boxje is voor mijn garen ed die ik veel gebruik voor mijn albums en kaarten. Het designpapier is Vintage Collage van Paper Favourites. Rest is uit mijn eigen voorraad.

Ik heb er ook een leuk filmpje gemaakt die je ook kan zien op mijn youtubekanaal:
Dit is mijn youtube kanaal er staan nog niet veel filmpjes op maar die gaan er wel komen. Subscribe gerust of laat een reactie achter.

Hoop dat ik jullie hiermee weer heb kunnen inspireren. Kijk ook eens op mijn pagina op facebook:
https://www.facebook.com/angelascreaties/

Reacties

  1. Superleuk dit doosje voor je garen. En wat een mooi design papier is het
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten