Secret Santa

Hallo,

Binnen het design team van Kaartjes Inspiratie Challenges is het leuke idee ontstaan met als naam Secret Santa. We kregen random een lootje van iemand. Waarvan we voor een  X bedrag iets moesten kopen en ook iets creatiefs maken uiteraard. En ik kan je zeggen super moeilijk voor iemand die je persoonlijk nog  nooit heb ontmoet. Maar wel super leuk. We mochten het pas open maken op kerstavond om 18.00 uur.

 Mij kennende wou ik er natuurlijk iets speciaals van maken. Daarom had ik verschillende pakketjes gemaakt en vanaf 3 december mocht ze elke week 1 open maken. Met als klapper kerstavond om 18.00 uur. Dit is wat ik gemaakt heb.







Een impressie van het album wat ik heb gemaakt.





Een leuke snail kan er niet bij ontbreken.

Als slotstuk heb ik een brief geschreven die ze als allelaatste pas mocht open maken. Met de onthulling dat ik dat was. Jammer dat ik de reactie niet kon zien, ben daar wel heel erg nieuwsgierig naar.

gr Angela

Reacties

  1. Wow wat mooi Angela! Daar heeft een werk ingezeten!! En ook wat een mooie kado's. Weet wel zeker dat dit allemaal zeer geslaagd is bij de ontvangster.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten