2019

Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het alweer 2020. Een ooi moment om het afgelopen jaar te overdenken.

Voor mij is het wel een jaar met mijn gezondheid met ups en downs. Waardoor ik heb besloten om volgend jaar een traject te gaan volgen, wat veel gevolgen gaat hebben voor mijn gezondheid. En dan in positieve zin. Maar waar ik wel volledig achter staat.

Ook een jaar waar ik veel leuke mensen heb ontmoet waaronder prive maar ook op hobby gebied. Waar ik ook mijzelf, vind ik in ieder geval heb ontwikkeld. Ben ik bij een super leuk designteam terecht gekomen wat Kaartjes Inspiratie Challenge heet. Waar ik veel plezier in beleef en heerlijk mijn creativiteiten in kwijt kan.  

Ik wens jullie dan ook allemaal een mooi creatief jaar en alle goeds toe.

Dikke knuf Angela

Reacties

  1. Wens je ook een mooi en creatief 2020 toe, en go for it met je traject waar je doorheen gaat...het gaat je lukken. En leuk je via het DT te kennen.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Elly wens jij en je gezin en Gizmo ook alle goeds voor 2020. Ik vond het super om je dit jaar te leren kennen, hopelijk ook een keer in het echie. Liefs van mij en e 2 jongens.

      Verwijderen

Een reactie posten