Thema Steampunk

Hallo allemaal,

Alweer september n dus mag ik jullie vanaf nu ook weer mijn kaartje showen als dt lid van KIC. We hebben deze maand als thema steampunk. Ik heb er een leuke/stoere mannenkaart van gemaakt.
 Steampunk wordt vaak gelijk gedacht aan mixed media. Klopt maar hoeft niet altijd.
 Het plaatje is van internet, de achtergrond en de rest komen van studio light. Die ik her en der heb verzameld. Dit alles is opgemaakt op bruin karton die ik met distress ink net weer de mooie bruine afwerking heb gegeven.
Heb er een mooie verjaardagskaart voor een man gemaakt.

Als dt lid moet je soms uit je comfortzone en dingen aken die je normaal niet gauw doet. Nou vind ik een kaart voor een man zowiezo lastig om te maken. Ik hoop jullie deze manier weer te hebben kunnen inspireren. Dat je met wat simpele spulletjes ook wat prachtigs kan maken.

gr Angela

Reacties