Flappenkaart Designteam Kaarten Inspiratie Challenge

Halo allemaal,
Vandaag mag ik jullie mijn bijdrage van de maand jullie laten zien. Dit keer is het de flappenkaart van Madeliefjuh. Op haar blog vind je een duidelijke beschrijving:

http://www.madeliefjuh.nl/2010/03/flappen-kaart-met-werkbeschrijving.html?fbclid=IwAR070udBPgozeHGpwbHrtgvaYSFknbQ75W3eWoasS74a_Sj4te7jaHGK5SY

 Uiteraard is mijn thema vintage. Ik heb een gewone witte basiskaart gebruikt. Het plaatje is van nellie snellen. Ik heb de flappen laten sluiten door middel van magneetjes.
 De strik is ter decoratie en is van syta van gelder.
 Het designpapier is van Jeanines Art en is uit de lijn vintage flower
Bij deze heb ik een pocket met label gemaakt. Er is op de kaart ook  veel mogelijkheden door wat op te schrijven of toe te voegen.

gr Angela

Reacties