Tag juni

Hallo allemaal,

Voor de challenge elke maand 1 ticket. Heb ik deze babykaart gemaakt. De voorwaarde was een ticket en heb deze hele toepasselijke tekst gebruikt.
 Voor deze ticket heb ik gebruikt uiteraard de vintage photo voor het bruine randje. Het plaatje is van Syta van Gelder.
 Het gebreide vestje is van hobbyfun. De bloemen en parels zijn uit eigen voorraad. De strik heb ikzelf gemaakt met een stuk kant wat ik nog in mijn voorraad had.
De tag moest deze maand iig voldoen aan een tekst. En omdat ik een babykaartje wou maken vond ik deze heel erg toepasselijk.

gr Angela

Reacties

  1. Wat een schatje is het, ja ik moet de deze ook nog maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of niet. Wil elke tag ander thema proberen van te geven. En ik zag dat ik nog niet zoveel geboortekaartjes had.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten