Kerstkaarten 2019

Hallo allemaal,

Normaal ontwerp ik mijn kaarten zelf, maar soms heb ik daar geen inspiratie voor of zin in iets makkelijks. Dan zijn de boeken van studio light echt een uitkomst. In een boekje zitten x aantal voorbeelden in met alle benodigdheden voor een kaart. Enige wat je nog nodig heb naast je basis materiaal is karton. Ik wou toch wat kerstkaarten maken en kwam zo dit lieve boekje tegen. Dat ik het dus niet kon laten.






En bij deze 6 lieve kerstkaarten. Ook al vallen zitten we momenteel in een hittegolf, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.

gr Angela

Reacties

  1. Ze zijn allemaal prachtig, en ook handig toch deze boekjes. Ik heb er ook eentje, maar haal daar alleen uit wat ik nodig heb..ikzelf zou het nooit zo compleet maken hihi maar ja das een tik zeg maar..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx meis. Ik normaal ook niet hoor. Ik heb ook meerdere boekjes en haal dan overal ook wat eruit. Zelf bedenken is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are gorgeous, love the designs.
    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thnx Linda they are very lovely. The colors are in real more beautifull then in the pictures xxx Angela

      Verwijderen

Een reactie posten