Double tri-fould cascade card

Hoi allemaal,

Bij deze weer een kaartje die gemaakt is voor de swap groep op facebook. Inmiddels heeft mijn swap maatje hem ook ontvangen. Dit keer was de opdracht een Double tri-fould cascade kaart. Op het eerste gezicht denk je, hoe werkt het ik kan het niet. Maar uiteindelijk heb je een prachtige kaart gemaakt.

 Ik heb hier het designpapier white flower van joy crafts design gebruikt. Het plaatje is van mattie design. ik kon het niet laten om er een pocket van te maken
 De randen heb ik uiteraard weer bewerkt met phintage photo. De bloemen komen uit eigen voorraad.
De label heb ik gemaakt met de labelpons van vaessen creative.

Wil je hem ook maken maar vind je hem moeilijk of lastig. Bij deze een link van youtube, hier wordt het duidelijk uitgelegd. Wel in het engels.

https://www.youtube.com/watch?v=ZRRDFajhA88.

gr Angela

Reacties

  1. Wat een superleuk kaartje zeg!! En altijd fijn om een label ergens in te stoppen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thnx ik moet zeggen ben gek op pockets en labels. Maak het net even anders.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten