Nieuwe ticket

Hallo allemaal,

Bij deze weer een mooie ticket. Die gelijk meedoet aan 2 challenges. Mooi 2 vliegen in 1 klap.

Deze keer met thema trouwen. Bij deze veel verschillende mallen gebruikt. Uiteraard voor de oude look de randen weer gesmoesd met vintage photo. Op de foto is een plaatje va Syta van Gelder gebruikt.


1 challenge was gebruik soort van postzegels. Ik heb die met love en joy gebruikt. Andere challenge was de challenge met gebruik 2 verschillende kleuren bloemen. Uiteraard mocht in dit geval een beetje bling bling niet issen.

gr Angela


Reacties

  1. Het is een mooie creatie geworden Angela, lekker snel ben je.
    Ik moet er nog aan beginnen...eerst dat ene voor mijn vriendin afmaken ;)
    Groetjes Elly en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Elly, thnx ik heb er wel ff overgedaan om het voor elkaar te krijgen voor het me zin was hihi gr

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten