Londen

Afgelopen weekend met een vriendin naar Londen geweest. Wat een prachtige maar grote stad.

Om 20.30 vrijdag stapten we op de bus, om naar andere opstapplaatsen te gaan. Om de nachtboot van 5.00 uur te halen. We gingen in Calais Frankrijk over met de veerboot. Voordat je dat kan krijg je eerst 2x paspoort controle. Eerst Frankrijk en toen Engeland. Omdat het heel slecht weer was, was de zee erg wild en ruig. daardoor 30 min vertraging. Toen op weg naar Londen.

Wow prachtig, we waren mooi vroeg en hebben eerst een dagticket gekocht om de hele dag met de metro te kunnen reizen. Nou dat heb je wel nodig hoor. Zo groot dat het allemaal is. 18.30 zouden we weer opstappen op de bus om de boot van 22.00 uur te halen. Was even spannend of dat nog zou lukken. Gelukkig hoefden we deze keer de bus niet uit voor de controle, maar kwamen ze de bus in. Zondagmorgen 7.00 uur was ik weer in Zwolle. Ook al veel op de terugweg veel geslapen maar wel brak.

Maar een super leuk weekend. was mijn eerste keer Engeland maar zeker niet me laatste keer.

Geen hobbywinkel gevonden, ga er zeker een keer naar terug om er dan naar op zoek te gaan.

gr Angela








Reacties

  1. Fijn dat je het goed ervaren hebt.
    Jaren geleden ook geweest met ons gezinnetje, mooi daar he. En als kind kwam ik er met de drumband elk jaar, dat was ook super, ik vond de aanzicht zo mooi als je Engeland zo ziet vanuit de boot.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten