Gepimpt notitieboekje

Hallo allemaal,

Eens wat anders dan een kaart of een album. at momenteel er in is in de scrapwererld is junk journals. Na het bekijken van veel filmpjes via youtube, had ik toch zoiets van. Nee is toch niet wat ik wil. Maar wil wel graag dingen kunnen opschrijven/noteren noem maar op. Toen dacht ik aan een notitieblokje, oke maar ik ben niet van het standaard. Waarom niet dan 1 pimpen. Bij deze is het dan ook gebeurd.

 Uiteraard moest hij vintage worden met bling en uiteraard veel kant. Dit is de voorkant. Het kant en de witte bloemen komen uit mijn eigen voorraad. Het plaatje is van nellie snellen. De grote bloem komt van syta van gelder. Uiteraard mocht de bling hier niet ontbreken en komt ook uit mijn eigen voorraad.


 de binnenkant van de voorkant heb ik een pocket gemaakt met 2 labels erin. Voor de randen rauw en oud te maken heb ik een distresser gebruikt en bruin gemaakt met distress in phintage photo van tim holz. De achtergronden en de labels zijn, printables van vectoria design.
 De achterkant heb ik alleen ruw gemaakt en gesmoesd.
 De binnenkant daarvan heb ik ook een pocket gemaakt en daar cards in gemaakt o dingen op te schrijven. Ook dit is van vectoria design.
Jullie kennen vast wel de zwarte randen aan de bovenkant van de notitieblokjes. Ik vond dat dan ook geen gezicht. He dat daarom ook weggewerkt. Ik heb er eerst wit papier opgedaan en daarover kant. Zodat het zwarte niet zou doorschijnen.

Dit boekje ligt al in me koffer om dinsdag mee te nemen op vakantie. ben dan ook heel benieuwd als ik terug ben wat ik er allemaal in heb schreven.

gr Angela

Reacties