Welkom

Hoi allemaal,

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik zal me dan ook even voorstellen. Ik ben Angela en bijna 44 (30 mei). Ik ben woonachtig in het prachtige Hanze stadje Kampen. Hier woon ik samen met mijn 2 hondjes Jazzy en Diesel. Ik ben altijd creatief geweest. Of het nu met kaarten te maken heb, breien of haken. Ik heb altijd wel projectjes liggen. Na jaren met kaarten maken niet actief geweest te zij ben ik toch weer begonnen.

Waar ik inmiddels ook mee begonnen ben en ook zeer verslavend is. Scrap albums, hier ben ik alleen wat langer mee bezig dan kaarten. Maar dat mag de pret niet drukken moeten we maar denken. Ik zal proberen om zoveel mogelijk te posten. Of dat dagelijks gaat worden ik doe mijn best.

gr Angela

Reacties

  1. Hoi Angela, welkom in blogland ;)
    Leuke foto, zeer vrolijk.
    Elke dag ja dan moet je wel heel veel maken wil je elke dag wat kunnen maken, met albums dat kost al zoveel meer tijd. Ik probeer zowieso elke maandag, woensdag en vrijdag wat te plaatsen, en vaak komt er toch nog iets tussendoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten