Tags

Hoi allemaal,

Ik doe nog regelmatig wel eens mee met challenges. In groepen op facebook. Nu is er op de groep van Kimya verpakkingen de tag challenge bezig. Dat houd in dat je elke maand een tag maakt met een bepaald thema. Hieronder zie je de tags die k tot april gemaakt heb.

De tag van januari moest aan bepaalde kleuren voldoen. De grootte van de tag is 8x16 cm.

De tag van februari moest voorzien zijn van labels. Ik heb hem in het thema zomer gemaakt. En de labels gemaakt met de ponsen van Vaessen Creative.

 De tag maart had als thema doilly. Ik heb verder thema vintage en heb de look ook ouder gemaakt. Door onder andere de doilly te smoushen en zo de oude look te geven. Ik heb hiervoor Distress Ink van Tim Holz gebruikt en dan de vintage photo.

Maand april had als thema strikjes. Die ik heb aangepast in de kleuren. Ik heb hier een 3d plaatje gebruikt van Precious Marieke.

Op naar de maand mei met volgende thema.

Gr Angela

Reacties

  1. Mooie tags!!
    Ik doe er idd ook aan mee. Hou er wel van van dit soort uitdagingen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten